SniperHunt05/2

Keskustelua SniperHunt-peleistä

SniperHunt05/2

ViestiKirjoittaja Rokker » 30 Syys 2005, 09:20

Taas metsästetään tarkka-ampujia, jo toisen kerran tänä vuonna!

SniperHunt05/2 järkestetään Syys-Kotva'05 pelin yhteydessä sunnuntaina 16.10.2005. Pelin strategiset mitat ovat:

Aika: Sunnuntai 16.10.2005
Paikka: Vihtijärvi
Roolit: Tarkka-ampujat, tarkka-ampujien taisteluprit ja tavalliset sotilaat
Säännöt: Pelissä käytetään normaaleja Chairbornen sääntöjä
Varusterajat: Kaikilla osallistujilla pitää olla joku sotilaspuku. Ghillie-asut sallittuja (mielellään ainoastaan TA-pareilla!)
Osallistumisikäraja: Ei ikärajaa, alaikäisiltä lupalappu
Osallistujaraja: Ei osallistujarajaa
Pelityyppi: Irrallisia pelejä joissa kaikissa tarkka-ampujatehtäviä
Osallistumismaksu: 5€ (BootCampin käyneet ja varusmiehet 3€, Syys-Kotva'05:n osallistujat 0€) +2€ lusmulisä, osallistumismaksu maksetaan paikanpäällä
Ilmoittautuminen: Ohjeet alla
Viimeinen ilmoittautumispäivä normaalihinnalla: Keskiviikko 12.10.2005, ilmoittautua voi vielä paikanpäällä mutta päälle tulee lusmulisä
Pelin virallinen kanava: #Antisoft @ IrcNet
Järjestäjä: Chairborne
Pelin sivut: Pelillä ei ole omia sivuja vaan keskustelulauta toimii tiedotuskanavana
Pelin keskustelulauta: http://www.kt-va.org/phpBB2/viewtopic.php?t=545

Yleistä:
Haluamme antaa myös alaikäisille mahdollisuuden pelata jossain järjestämässämme pelissä vielä tänä vuonna.
Paikalle voi saapua jo edellisenä iltana, mutta se edellyttää vähintään kahdeksantoista (18) vuoden ikää, koska paikalla on käynnissä Syys-Kotva'05:n MiddleGame.
Lisätietoja pelistä voi kysellä lisätietoja irkistä pelin virallisella kanavalla, pelin keskustelulaudalla tai osoitteesta peli@chairborne.info. Muista käyttää apunasi ja ohjenuoranasi Kommunikointiohjetta.

Aikataulu: (Alustava)

Sunnuntai 16.10.2005

Klo 09:00 Ilmoittautuminen alkaa
Klo 10:00 (noin): Pelit alkavat
Klo 18:00 (noin): Pelit päättyvät

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen lähetetään osoitteeseen peli@chairborne.info ja otsikoksi "SniperHunt05/2 ilmoittautuminen". Ilmoitautumisen yhteydessä esitettyihin kysymyksiin ei vastata.

Ilmoittautumiseen seuraavat tiedot:
- Osallistujan nimi:
- Nick:
- Tiimi:
- Ikä:
- Haluttu rooli:
- Radio:
- Koska saavut:
- Bootcamp:
- Yötä paikalla:
- Osallistutko Syys-Kotva'05:een:
- Muuta:
- Sähköpostiosoite:
- Aseet ja viritykset:

Ilmoittautumisesimerkki:
- Osallistujan nimi: Seppo Softaaja
- Nick: SeSo
- Tiimi: AST AirSoftTeam
- Ikä: 17
- Haluttu rooli: Tarkka-ampuja
- Radio: On
- Koska saavut: Sunnuntaina
- Bootcamp: Käyty
- Yötä paikalla: Ei
- Osallistutko Syys-Kotva'05:een: En
- Muuta: Diabetes ja mustekala-allergia. BW Flecktarn ja ghillie-puku
- Sähköpostiosoite: mail@internet.com
- Aseet ja viritykset: APS-2 @ 200%, Colt M4A1 @ M100, M1911 vemppu

Vaillinaiset etukäteisilmoittautumiset hylätään.

Ilmoittautuneiden lista julkaistaan myöhemmin (tai sitten pidämme sen salassa ja teidät jännityksessä =) )

Ajo-ohje:

Ajo-ohje löytyy osoitteesta http://kotva.chairborne.info/ajo-ohje.html

Alaikäisten lupalappu

Lupalappu löytyy osoitteesta http://www.kt-va.org/tiedostot/lupalappu.pdf

-------------------------------------------------------------------------------------

Rokk Oon !
Viimeksi muokannut Rokker päivämäärä 06 Loka 2005, 06:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Mazku » 04 Loka 2005, 21:52

Kiva yllätyspeli tämäkin! Varsinkin, kun 8 tiimistä on käynyt BootCampin ja Sniperhunt'05:n. Meitä näyttäisi tulevan mukaan 8-12. Tulee muutenkin skenaariotiivis syksy, kun edessä vielä Lekageddon ja Keltaisempi uhka.

Jos ilmoittaa halutuksi rooliksi "tarkka-ampuja", tarkoittaako tämä välttämättä osallistumista juuri tarkka-ampujien lieviin? Viime sniperhuntissa olin tarkka-ampujilla, joka oli mielestäni erittäin hyvin onnistunut peli.
"Trying is the first step towards failure." -Homer Simpson
Mazku

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Loka 2005, 15:08

Näkeekö jostain ilmoittautuneet? Niitä on aina hauska katsella.
Vieras

ViestiKirjoittaja Samilisko » 05 Loka 2005, 15:57

Anonymous kirjoitti:Näkeekö jostain ilmoittautuneet? Niitä on aina hauska katsella.

Kuten yllä sanotaan: "Ilmoittautuneiden lista julkaistaan myöhemmin (tai sitten pidämme sen salassa ja teidät jännityksessä =) ) "

Eli se tulee ajallaan, tai sitten ei.

Ja toisekseen haluaisin jälleen muistuttaa siitä asiasta, josta niin usein saa muistuttaa. On kohteliasta esittäytyä kommunikoidessaan. Nimettömät viestit on aika turhia.
Sami Laaksonen
Chairborne Oy
Samilisko
Chairborne

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Loka 2005, 17:59

Nii , olisi kiva tietää että kuinka kauan tuo peli kestää , ja olisi myös kiva tietää aikataulut.
Vieras

ViestiKirjoittaja Rokker » 05 Loka 2005, 18:11

Anonymous kirjoitti:Nii , olisi kiva tietää että kuinka kauan tuo peli kestää , ja olisi myös kiva tietää aikataulut.

Et sitten parahin Vieras osamut lukea pelin aikataulua tuolta ensimmäisestä viestistä?

Antaa sitten taas olla viimeinen kerta kun ilman nimeä kirjoitellaan. Tässä vielä samaa aihetta kopioituna Syys-Kotva'05:n viestiketjusta:

Seuraavaa joka kirjoittaa pelkällä "Vieras" nickillä tänne saadaan sitten kiittää siitä että aiheutti sen kuuluisan kamelin selän katkeamisen ja sitä kautta sen että tälle laudalle ei enää voi kirjoittaa kuin rekisteröityneenä.

Asiasta on mainittu mm. pelin sivuilta löytyvässä kommunikointiohjeessa.

Mikä piru on niin vaikeaa siinä ettei voi kirjoittaa nickiään tms. sille varattuun kenttään? PRKL!

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja hessu » 09 Loka 2005, 19:20

Onko pelillä "yhteistyökumppaneita"? eli onko paikalle tulossa esim. nemesis tai prohobby myymään kuulia ja muita tarvikkeita?
hessu

ViestiKirjoittaja Rokker » 10 Loka 2005, 09:02

Lainaus Syys-Kotva'05:n viestiketjusta:

kk-pilot kirjoitti:Mahtaisiko kuulamyyntiä olla vielä sunnuntaina SniperHunttiin tulevia varten?

k-0ne kirjoitti:Nemesis myy kuulia myös sunnuntaina, mikäli työntekijät ovat paikalla. (Säävaraus yms.)

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Great » 12 Loka 2005, 08:25

Mikä on haulikoiden viritysraja, kun en sitä säännöistä löytänyt? Kertaviritteinenhän se on.
Great

ViestiKirjoittaja Samilisko » 12 Loka 2005, 09:35

Säännöissä puhutaan tarkkuuskivääreistä, ei kertaviritteisistä aseista. Itse en pitäisi haulikkoa missään nimessä tarkkuusaseena, varsinkin jos on puhe jostain CA870 -tyyppisestä aseesta. Itse ainakin lähtisin siitä, että 1,44J on jo paljon tuollaisen aseen suuenergiaksi.
Sami Laaksonen
Chairborne Oy
Samilisko
Chairborne

ViestiKirjoittaja hessu » 12 Loka 2005, 14:11

No huhhuh, kun on halpoja kuulia. Olettekos nyt aivan varmoja että sivuillenne ei ole lipsahtanut kirotus vihrettä. toivottavasti ei sillä jos 6000 0.2 kuulaa saa hintaa 25€ niin ostan niitä useamman kilon. :lol:
hessu

ViestiKirjoittaja Rokker » 12 Loka 2005, 14:31

hessu kirjoitti:No huhhuh, kun on halpoja kuulia. Olettekos nyt aivan varmoja että sivuillenne ei ole lipsahtanut kirotus vihrettä. toivottavasti ei sillä jos 6000 0.2 kuulaa saa hintaa 25€ niin ostan niitä useamman kilon. :lol:

Milleköhän sivuille? Pelillä kun ei ole sivuja laisinkaan...

Jos A) tarkoitat Syys-Kotva'05:n sivuja niin kaikki hinnat, tuotteet jne. ovat suoraan yhteistyökumppaneiden ilmoittamista tiedoista ja jos B) tarkoitat Nemesis-Airsoftin kuula hintaa niin olet varmaankin huomannut että Neme on laskenut hintojaan ja sama hinta löytyy myös heidän sivuilta.

Tarkkuutta, tarkkuutta!

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Suomikotka » 12 Loka 2005, 16:29

Löytyisikö pelialueen oikeaa karttaa jossa näkyy mm.nallestania? Vastaatteko sähköpostilla kummalle puolelle ilmoittauttuja on joutunut?
Suomikotka

ViestiKirjoittaja Rokker » 12 Loka 2005, 17:20

Suomikotka kirjoitti:Löytyisikö pelialueen oikeaa karttaa jossa näkyy mm.nallestania? Vastaatteko sähköpostilla kummalle puolelle ilmoittauttuja on joutunut?

Pelialueen kartta löytyy tuolta -> http://www.chairborne.info/peli-info/pe ... Vihtijarvi

Osapuolet jaetaan jokaiseen pelattavaan peliin erikseen paikanpäällä.

Väliaikatietoja:
- Ilmoittautuneita on tällä hetkellä 74

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Suomikotka » 12 Loka 2005, 18:02

Mitä jos en mm. pääse kaverini kanssa samalle puolelle niin voinko vaihtaa phänen puolelleen?
Suomikotka

ViestiKirjoittaja Samilisko » 12 Loka 2005, 18:37

Sniperhunt-pelit on perinteisesti pelattu kaavalla, jossa toisen osapuolen muodostavat tarkka-ampujat ja heidän taistelijaparinsa, jotka spottereinakin tunnetaan. Toiselle osapuolelle menevät siis kaikki muut. Tällöin kaverin kanssa samalle puolelle pääsemiselle on melko selkeät edellytykset. OSaatkohan itse päätellä ne yllä olevasta?
Sami Laaksonen
Chairborne Oy
Samilisko
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 13 Loka 2005, 10:14

Ilmoittautuneiden lista löytyy täältä.

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Loka 2005, 15:16

Luulen että tämä on turhaa mutta saavatko SniperHunt 05/2 osallistujat Sotilaspassin ja muut?
Vieras

ViestiKirjoittaja Rokker » 13 Loka 2005, 15:48

Anonymous kirjoitti:Luulen että tämä on turhaa mutta saavatko SniperHunt 05/2 osallistujat Sotilaspassin ja muut?

Kiitoksia "vieras" osoitteesta 193.229.233.199, aiheutit sitten sen että tälle laudalle ei voi enää kirjoittaa kuin rekisteröityneen. Et vissiinkään lukenut aikaisempia viestejä?

Myös SniperHunt05/2:een osallistuvat saavat Sotilaspassit.

Rokk Oon !

Ps. Muutan laudan oikeuksia heti kun ehdin. Saattaa olla että ehdin tekemään sen vasta viikonlopun jälkeen.

Edit: Laudan oikat muutettu.
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Sepe » 15 Loka 2005, 09:13

Kysäisisin vielä, jos vaikka sattuisi joku asioista perillä oleva ihminen paikalla, että onko paikalla totuttuun Chairbornelaiseen tapaan vettä pelinjärjestäjien puolesta? Ei sillä, että oman veden raahaaminen tuottaisi ongelmia, mutta helpottaahan se aina asioita.
Seppo "Sepe" Hämäläinen, Zaire Liberation Force
Sepe

ViestiKirjoittaja Larry_Thorn » 15 Loka 2005, 14:15

Taittaa olla vähän myöhäistä mutta kysäisempä nytt muuten vaan, kun en sitä chairbornin säänöistä löytänyt, että minkälaiset kypärä säänöt ovat käytössä?
Älkää ahdistelko pisteitä, niilläkin on tunteet.
Larry_Thorn

ViestiKirjoittaja Cammer » 15 Loka 2005, 14:41

Kypärää kohdellaan säännöissä samalla tavalla kuin mitä tahansa muutakin päähinettä (pelivarustetta).
Jarkko Lahtinen
Chairborne Oy
Cammer
Chairborne

ViestiKirjoittaja Hessu » 16 Loka 2005, 19:51

Oli muuten ihan mahtava peli! varsinkin se kun armeija (me) puolusti "kylää". Itse olin semmoisen kopin sisällä ja ammuskelin snipereitä sieltä niin kauan kun ase kesti sillä aseesta meni rattaat paskaksi kesken sarrrrrrjan. :?
Hessu

ViestiKirjoittaja Sepe » 17 Loka 2005, 07:32

Kiitos toiminnantäyteisestä pelipäivästä! Taino, se yksi skenaario oli vähän vähemmän toiminnantäyteinen, mutta eipä mitään, hauskaa sekin oli omalla tavallaan.

Parhaaksi skenaarioksi sanoisin kyllä toiseksi viimeistä, itse onnistuin tyhjentämään viisi Kalashnikovin lipasta näkemättä vihollista kertaakaan. Hauskaa oli kuitenkin, saihan siitä vielä positiivista kommenttia lopuksi.

Lupaan syödä jokaisen, joka valittaa godmodetuksesta. Tätä varmasti sattuu kaikilla osapuolilla, vahingossa ja tahallaan. Itsekin sain kuulla yhden skenaarion jälkeen että aseeseeni oli osunut, en tätä ollut itse huomannut. Ja uskokaa nyt perkele, vaikka ammuttekin perkeleesti sarjaa, se ei välttämättä tarkoita että osuisitte automaattisesti kohteeseen.

Over 'n out.
Seppo "Sepe" Hämäläinen, Zaire Liberation Force
Sepe

ViestiKirjoittaja Suomikotka » 17 Loka 2005, 07:42

Tietäisikö joku missä on kuvia SniperHunt 05/2 pelistä koska siellä näytti valokuvaaja olevan? muuten pirun hyvät pelit oli sielä varsinkin kun sniperit puolustivat kylää ja me kierrettiin kaukaa sit huudettiin ja rushittiin. Tuntui iha ku meit ois ollu 100 ku semmosel voimal hyökättiin. kiitos hyvistä peleistä
can you feel the love? it feels like bullets
Suomikotka

Seuraava

Paluu SniperHunt-pelit