Kirjoittaja PullonPohja » 16 Touko 2005, 08:01
Tämä Sniperhunt oli itseni ensimmäinen kyseisen pelisarjan jäsen, johon tuli päästyä. Adventtiräiskintä '03:n xnipahuntti oli tätä ennen ainoa kokemus Chairbornen metsästyksistä.
Alku meni itselläni sähellykseksi, kun Sniperhuntin alkamisajankohtaa ei oltu selvästi merkitty aikatauluihin. Päätin siis mennä katsomaan sattuneista syistä ATAK-rasteja ja sieltä saavuinkin Hanalaan toteamaan, että kaikki tarkka-ampujat taistelupareineen olivat lähteneet jo metsään kuusen alle ja Hanalassa oli ainoastaan se suurempi sakki. No, siinähän sitten palloilin seuraavan pelin alkuun leirinuotioilla ja jauhoin jöötiä.
Tuli toinen peli ja peli saatiin käyntiin hauskojen muotoon menemisien katseluiden saatellessa alkua. Taisteluparimme sekä toinen taistelupari asettuivat outpostin (mutka Hanalasta Tuoppiaan päin) tietämille väijyyn, yksi jannu puussa (Gravewind), kaksi metsässä ja itse varmistelemissa irtautumista ja koukkaamassa vastustajan selkään. Muutama tippui ja vihollisille tuli kiire, he jatkoivat nimittäin suoraan Tuoppiaan meitä ihmettelemättä.
Aloitimme tien tukkimisen, barrikaadista tuli toimiva ja pitkä. Barrikaadilla oli sinä hetkenä kuusi tarkka-ampujaa, me kaksi taisteluparia, jotka olimme alunperin jo asettuneet siihen väijyyn sekä yksi uusi taisteluparia. Naamioin tarkka-ampujani (Tung^) aukealle luonnonmateriaalein niin, ettei häntä todellakaan voitu huomata tielle päin minun suojatessa sivustoja. Asetuin itse metsään gua_ranan seuraksi häntä mahdollista rynnäkköä vastaan avittamaan sekä suojaamaan koko barrikaadimme sivustaa koukkaukselta.
Viholliset asettuivat barrikaadille ja alkoivat purkaa sitä. Toiminta alkoi. Eliminoimme suurimman osan porukasta heti alkuunsa ja viimeisetkin rippeet tippuivat lähestulkoon samantien. Eliminoituneet olivat tässä vaiheessa asettuneet gua_ranan ja minun tulilinjalleni isoksi ryppääksi, lähdin siis itse varmistamaan rekan sijaintia. Löysimme vielä yhden oman taisteluparin metsästä ja kävimme lyhyen ja nopean tulitaistelun, mutta "PELI OHI!" -huuto keskeytti taistelumme. Tarkka-ampujien voimaa.
Lopputulos: rekallinen vihollisia 0 - kuusi tarkka-ampujaa 6.
Kiitokset kaikille peleistä, vaikka ainoastaan yhteen osallistuinkin =).
Pelitaito-rastin metsätunari kuittaa ja kiittää.
Mess with the best - die like the rest