puskapete kirjoitti:Naktets kirjoitti:Sit viel pient kyselyy, joku nouti organisaattoreilta USP compact -pistoolin. Tsekkaa ny viel iha varmuudeksi että seon omasi. Pikkuveljeltä jäi metsään samainen pyssy, samaiseen mestaan. Kiitti <3.
Juu, minulta katosi KJ USPini ja kävin hakemassa aseen, mutta voin kyllä tarkastaa uudestaan, että kyseinen ase on todella minun, kun pääsen töistä. Mitä tuntomerkkejä aseessa oli, oliko metalliluisti ja mikä valmistaja?

puskapete kirjoitti:puskapete kirjoitti:Naktets kirjoitti:Sit viel pient kyselyy, joku nouti organisaattoreilta USP compact -pistoolin. Tsekkaa ny viel iha varmuudeksi että seon omasi. Pikkuveljeltä jäi metsään samainen pyssy, samaiseen mestaan. Kiitti <3.
Juu, minulta katosi KJ USPini ja kävin hakemassa aseen, mutta voin kyllä tarkastaa uudestaan, että kyseinen ase on todella minun, kun pääsen töistä. Mitä tuntomerkkejä aseessa oli, oliko metalliluisti ja mikä valmistaja?
Porta kirjoitti:puskapete kirjoitti:puskapete kirjoitti:Naktets kirjoitti:Sit viel pient kyselyy, joku nouti organisaattoreilta USP compact -pistoolin. Tsekkaa ny viel iha varmuudeksi että seon omasi. Pikkuveljeltä jäi metsään samainen pyssy, samaiseen mestaan. Kiitti <3.
Tarkennusta löytöpaikkaan: Eli pistooli löytyi punaisten 2. Joukkueen ensimmäisen hyökkäyksen aikana. Tehtävä oli löytää neljä karttaa tjsp Neo Tuoppian alueella olevista poteroista. Pistooli löytyi Neo Tuoppian tiestä vastakkaiselta laidalta aivan suoalueen vieressä olevan sellaisen suojan vierestä, jossa "lavoja" on nostettu neliön muotoon. Ks. suoja oli noin 50-100m "Gestapo"-nimisestä bunkkerista Hanalaan päin. Toivottavasti on apua omistajan selvittelyssä.
Terveisin, GBB-USP:n löytänyt.
Wulf kirjoitti:Unohtuipa tuosta palautteesta vielä yksi asia. Pelin sijoittaminen sunnuntaihin oli ainakin minun kannaltani pahuksen huono ratkaisu, jonka seurauksena jouduin siirtämään maanantain työtunnit loppuviikolle ylitöiksi. Kotiin pääseminen myöhään sunnuntai-iltana, varustevuoren purkaminen ja rankan päivän aiheuttama yleinen väsymys kun tekevät seuraavasta päivästä helvettiä ellei sitä voi käyttää palautumiseen.
Olisi oikein kiva, jos yksipäiväiset pelit ajoittuisivat lauantaille :)

-Kartta/alue... ekaa kertaa alueella olleena paikat ja suunnat olivat vähän "niinku missä?". Eikö niitä karttoja (edes yksinkertaistettuja) olisi vonut antaa kaikille? Jos se maksaa niin edes graffa etukäteen webissä niin jokainen voisi printata sen itse
Propsit... ZILit etc oli kivoja, vielä kun olisi nähnyt yhdenkin "in action" kentällä. Kuljetuksia niillä ei koskaan saatu, eikä ryhmämme niitä muutenkaan kertaakaan nähnyt viimeistä taistelua lukuunottamatta jossa sen lavalla seisoskeli läjä organisaattoreita.
-karttoja oli vinopino ilmoluukulla kukaan vaan ei tuntunut ottavan niitä
-ajoin ainakin 4 kertaa alueen päästäpäähän pelinaikana pelillisissä tehtävissä ja joka kerta oli pelaajia kyydissä ehkä sinullla sattui vain huono tuuri
JuuS0 kirjoitti:Kyllähän se ehkä kävelyn voittaa
Toinen juttu nuo kartat, kyllä ne mielestäni olivat tarpeeksi näkyvillä siinä ilmotiskillä.
Tuntsa kirjoitti:Eikös alkubriiffissä puhuttu jostain videosta? Millonkohan se tulee nettiin?

Rokker kirjoitti:Videoita tulee varmaankin vasta kun ohjelma tulee ulos.
Rokk Oon !
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa