AdventtiRäiskintä03
Jo legendaksi muodostunut peli pelataan tänä vuonna tutulla KT-VA:n Siippoon pelialueella (OPDGL, Adventtiräiskintä01, PFOR: Viimeinen Päivä Taivaan, PFOR2: Loput 80%, Charlie Don't Surf 1 ja Syys-Kotva'02) 28.-30.11.2003.
Pelistä vastaa jälleen kerran KT-VA ja Nolife.
Pelissä pelataan useampia irrallisia pelejä ja tehtäviä. Pelissä ei ole ikä- eikä osallistujarajaa. Osapuolet jaetaan jokaisen pelattavan pelin mukaan paikan päällä.
Viritysrajat ovat:
- Sarjatuliaseet 120m/s
- Tulitukiaseet 150m/s (kone- ja pikakiväärit)
- Tarkkuuskiväärit 170m/s (ei sarjatulimahdollisuutta)
Pelimaksu on 5€ joka maksetaan paikan päällä
Peliin ilmoittaudutaan etukäteen sähköpostilla osoitteeseen [email]peli@kt-va.org?subject=AdventtiRäiskintä03[/email] (Otsikoksi "AdventtiRäiskintä03")
- Ilmoittautumiseen seuraavat tiedot:
-- Nimi
-- Nick
-- Tiimi
-- Ikä
-- Omistatko radion
-- Koska saavut (perjantai/lauantai)
-- Yövytkö pelipaikalla
-- Aseet ja niiden viritykset
-- Muuta (sairaudet tms.)
-- Sähköpostiosoite
Myös vasta paikanpäällä voi ilmoittautua mutta se on erittäin epäkohteliasta pelinjärjestäjiä kohtaan.
Ajo-ohje pelipaikalle löytyy osoitteesta http://personal.inet.fi/koti/mkr/airsof ... tm#Siippoo
Pelipaikalla on mahdollisuus yöpyä _OMASSA_ teltassa.
Seuraa tätä threadia, koska tätä päivitetään jatkuvasti (mm. aikataulut jne.) ja täältä löytyy aina tuorein tieto!
Pelinjohtajana pelissä toimii totutusti allekirjoittanut.
Ps. AdventtiRäiskintä03 on KT-VA:n 19. järjestämä peli =)
-Rokker-
Rokk Oon !
--------------------------------------------
Edit 11.11.2003:
Muutama juttu peliä odotellessa:
- Tämä on pelin ainoa virallinen lauta, keskustella voi muillakin mutta kysymykset yms. tänne koska täältä kaikki löytää ne helpoiten keskitetysti (Huom. Tälle laudalle ei ole pakko rekisteröityä, mutta se on suositeltavaa koska anonyyminä saa heikoiten palautetta)
- Pelin IRC kanavana toimii totutusti #Antisoft IrcNetissä
- Koska kyseessä on MilSim, peliin EI saa osallistua siviilivaatteissa eli BDU tms. on pakollinen. Jos maassa on lunta on myös lumipuvut sallittuja. Kaikkien taktisten varusteiden yms. käyttö pelissä on sallittua.
- Alaikäisiltä vaaditaan totutusti lupalappu
- Alaikäisillä on totutusti alkoholin yms. nautintoaineiden nauttiminen kielletty koko pelitapahtuman ajan
- Muista myös lukea KT-VA:n yleiset pelisäännöt
- Tämä peli EI ole skenaariopeli, vaan useampia pikkupelejä
Rokk Oon !
---------------------------------------------
Edit 12.11.2003:
Ilmoittautuneiden lista löytyy osoitteesta http://personal.inet.fi/koti/rokker/air ... _ilmot.htm (joka ei aina toimi kiitos palveluntarjoajan)
Rokk Oon !
Edit 20.11.2003:
Aikataulu:
Pe 28.11.2003
Klo 19:00-> Kokoontuminen ja PreGame
La 29.11.2003
Klo 09:00-11:00 Ilmoittautuminen (päättymisajassa ei ole virhettä)
Klo 10:00 Pelit alkavat (päivällä muutama ruokatauko, ensimmäinen vasta auringon laskettua ts. käytetään valoisa aika hyväksemme)
Klo 15:25 (noin) Aurinko laskee, pelit jatkuvat siitä huolimatta =)
Ilta MiddleGame
Su 30.11.2003
Klo 10.00 Pelit jatkuvat
Klo 16:00 Pelit päättyvät (Siivoaminen ja paikalta poistuminen)
Rokk Oon !
Edit 21.11.2003
Pelipaikalla on saatavissa sähköä akkujen lataukseen. Kannattaa ottaa oma laturi mukaan!
Sähköä _EI_ ole saatavissa telttojen lämmitykseen, joten kannattaa jättää ne lämppärit kotiin.
Rokk Oon !
Edit 26.11.2003
Ylempänä olevaa aikataulua täsmennetty.
Rokk Oon !