SniperHunt05

Keskustelua SniperHunt-peleistä

ViestiKirjoittaja ovv » 17 Touko 2005, 10:23

Itse asiassa siinä meitä kylästä matkaan lähettämässä oli cuski ja umm... se marpattiin pukeutunut jannu (nimeä kun en tähän hätään muista), ja kyllä siitä sellaisen kuvan sai, että pitää in-game siirtyä sinne määränpäähän. Sitä erikseen ihan painotettiin että "tämän linjan jälkeen missä tahansa voi olla vihollisia joten lasit päässä"-tyyliin, joten oletimme että siellä oli ilkeitä ksnaipper-setiä meidän rauhaisaa siirtymistä häiriköimässä.

Noh, mehän siirryttiin ripeästi tietä pitkin ja todettiin että eipä siellä ketään ollut. :roll:

Mutta eniveis, sählingiltä ei ilmeisesti koskaan voi välttyä, ja loppupeleissä oli ihan mukavat pelit - mitä nyt olisi toivonut nappikaula-skenussa siellä lavalla nököttäneiltä jotain suojaa meille jalan liikkuneille kun osumaa alkoi tulla. :?

-ovv
ovv

ViestiKirjoittaja Drude » 17 Touko 2005, 12:55

no minäpä koitan tivata cuskilta selitystä :)
Simo "Drude" Sorvari
--------------------------
Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen
Drude

ViestiKirjoittaja KATARRI » 17 Touko 2005, 20:42

Jep jep... Itse olin statistina, auttamassa Nemen Callea, jonka Rokker oli nakittanut tehtävään. Callelta rupesi ääni loppumaan, joten avitin siinä kohtaa muistuttamalla turvallisuusasioista ja mistä alkaa pelialue jne. Porukkaa alkoi tippua enemmän tai vähemmän ja koetettiin saada ryhmiä aikaiaseksi, mutta ei myöskään seisotettu ihmisiä turhan kauan aikaa. Pyrittiin lähettämään kaikki peliin mahd. pian. Koska meille ei muuta ilmoitettu niin lähetimme ihmisiä kääntöpaikalle, sanoimme että siellä tulee tarkempia ohjeita. Pelihän kuitenkin alkaa sillä hetkellä kun siirrytään off-game alueelta pois, eli maskit naamaan ja silloin ase saa olla vireessä.
Meille saakka ei tullut minkäänlaista muutosta ohjeisiin, eli toimimme annettujen ohjeiden perusteella, edelleenkin tarkoituksena oli saada ihmiset peliin mukaan, eikä odotuttaa.
Niinkuin tuossa jo mainittiin, niin kyllä siitäkin omat hauskansa saivat, kun piti odottaa odottamatonta.

Cuski
KATARRI

Nemo saltat sobrius
KATARRI

ViestiKirjoittaja Haroski » 27 Touko 2005, 16:54

Ei se kovin "rauhallinen" siirtyminen ollut, kun kääntöpaikalla rekassa olleet alkoivat kuulemma ilman komentoa ampua sokeasti tornia, jossa meillä oli porukkaa.

Ja eikö adjutattien pitänyt olla metrin säteellä komentajasta, kun 1. väijytys sai huomata, että olivat aivan eri ajoneuvoissa, oliko suunniteltua?
Haroski

ViestiKirjoittaja Rokker » 29 Touko 2005, 12:34

Ensimmäisessä siirtymisessä oli henkilöautossa suojassa tarkoituksella komentaja ja toinen adjutantti. Olisi voinut peli muuten päättyä liian nopeasti =)

Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Mazku » 12 Elo 2005, 17:28

Harmi etten aiemmin ole ehtinyt kommentoida.

Olin siinä väijytyksessä tarkka-ampujana taisteluparini (Hana) kanssa, jossa Gravewind oli puussa ja PullonPohja ja Tung^ olivat tien toisella puolen. Ne jotka suojautuivat aukiolta tulevaan tuleen meille puolen autoa, jäivät minun, parini ja Gravewindin eliminoitavaksi. Olin n. 30m päässä autosta puskaan naamioituneena ja parini 10m minusta oikealle, aseenani vakio VSR-10 ja parilla joku Maruin G3. Ehdin siinä vajaa kymmenen eliminoida kunnes joku päätti ramboilla ja mennä muutaman askeleen metsään ja huomasi minut. Eliminoiduin n. 6 sekunnin sarjasta, jonka jälkeen parini antoi sille kyytiä. Jäin turvallisen etäisyyden päähän paikalta osoittamaan eliminoituneille vihollisille, mistä joukkuetoverini tulittivat. Kukaan ei ollut huomannut Gravea, saati muitakaan.

Olin siellä BootCampin yhteydessä ja voin sanoa, että SniperHunt'05 oli parhaita softauskokemuksiani.
"Trying is the first step towards failure." -Homer Simpson
Mazku

Edellinen

Paluu SniperHunt-pelit