SniperHunt02 [vanhoja pelastettuja...]

Keskustelua SniperHunt-peleistä

SniperHunt02 [vanhoja pelastettuja...]

ViestiKirjoittaja Gage » 17 Huhti 2002, 13:41

<B>Lähettänyt: Rokker</B><P>Peli pelataan Nummelassa 11.5.2002.<P>Aikataulu:<P>Pe 10.5.2002 klo 19:00 Kokoontuminen Siippoossa PreGameen (telttojen pystytystä, mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja, vapaata keskustelua jne.)<P>La 11.5.2002 klo 12:00 Siirtyminen Siippoosta pelialueelle alkaa.<P>La 11.5.2002 klo 13:00 Pelaaminen alkaa. Pelaaminen kestää niin kauan kuin jaksetaan.<P>La 11.5.2002 klo xx:xx AfterGame (mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja, vapaata keskustelua jne.)<P>Yritän saada selville mitä maksaisi tilataksilla tai kahdella siirtyminen Siippoosta pelialueelle. Ilmoitan hinnan täällä kun se on tiedossa. Lisäksi kaikki muut autot käytetään siirtymisessä hyväksi =)<P><BR>Peli tulee olemaan suurimmalta osalta kutsupeli. Suoraan kutsuttuja tiimejä ovat: MP, Riot, EGT, Nolife, SAS, Sigmatic, Mercenaries ja Kerho Ukkonen. Muut saavat sitten ruinata ja lahjoa pääsyä peliin allekirjoittaneelta =)<P>Pelin perusideanahan on metsästää tarkka-ampujia, joten peli toteutetaan vain siinä tapauksessa, että paikalle saadaan riittävä määrä snipereitä. Pelissä olisi tarkoitus olla vähintään 30 pelaajaa. Samalla pelataan myös aivan normaalia skirmiä ja muita paikanpäällä keksittäviä pelejä.<P>Pelissä ei ole ikärajaa ja se on maksuton kaikille.<P>Ilmoittakaa täällä tulemisestanne ja aseistuksestanne, niin saan sitä kautta seurattua tuleeko ideasta mitään. Ainahan voimme pitää viikonlopun mittaisen Pre- ja AfterGamen =)<P>Edit1: KT-VA järjestää majoitusta varten Siippooseen ruohokentän johon jokainen voi pystyttää telttansa. Tällä kertaa on EGT:n vuoro nukkua sisällä ladon ylisillä. Siippoossa järjestetään myöskin pelin Pre- ja AfterGame. Siippoosta järjestetään mahdollisuuksien mukaan taksikuljetus pelialueelle (jokainen maksaa kyytinsä itse). Osa KT-VA:laisista on perjantaina katsomassa Rectumia Nummelassa keikalla ja osa soittamassa siinä :)<P>ps. Rokker: Mikset kysynyt ikää niinkuin normaalisti :)<P>Ja kiirettä pitää, niin todennäköisesti saavun ja poistun lauantaina.<P><BR><B>Lähettänyt: kenny_</B><P>Näillä näkymin menossa mukana.<P>Lasse Petrell<BR>Nolife<BR>H&K? @ m150 (toivottavasti)<P><B>Lähettänyt: Johkar</B><P>Menossa mukana:<P>Tommi \"Johkar\" Jokinen<BR>Sigmatic<BR>AK-47s: mustilla \"puuosilla\" ja perusjousella(kuka niitä virejä tarttee?-)<P>Lauantaina paikalle ja pois.<P><B>Lähettänyt: Akkis</B><P>Eero Akkola / Akkis<BR>EGT<BR>CA M24 kaasuilla (175m/s)<P>Eli täällä olisi jo toinen sniipperi.<P><B>Lähettänyt: Gage</B><P>Marko \"Gage\" Tarkiainen<BR>KT-VA<BR>AK-47 @ M130<P>Paikalla LA (mut en tiedä mihin aikaan)<P>PE olen veivaamassa Rectumin keikalla kitaraa ja LA olen roudaamassa kamoja geinälään. nih!<P><B>Lähettänyt: Mara</B><P>Olisko kirkonkylästä Naktetsin porukoilla mitään asiaa tohon peliin?<P><B>Lähettänyt: Dukduk</B><P>Jep mä kyllä oon kans tulossa sillä varauksella että jos tuo \"poksahdus\" on lähellä niin sitten en tule.<P>Krisse \"Dukduk\" Kupari<BR>KT-VA<BR>APS2-SV @ liian vähän<BR>Luultavasti tuun LA ja lähden pelin jälkeen päk.<P><B>Lähettänyt: Rokker</B><P>Uijui, mehän voidaan mennä PreGamessa katsomaan Rectumia!<P>Naktetsin \'poppoo\' on terwetullut.<P>Rokk Oon !<P><B>Lähettänyt: Coodi</B><P>meiksi on menossa mukana taas<P>Ville \"Coodi\" Hiltunen<BR>Riot<BR>M24 @ 300%, kurz @ M90, G17 gbb<P>*köhköh* ja ikää on 18, vaikkei sitä tällä kertaa kysyttykään :D<P><B>Lähettänyt: Mara</B><P>Menossa myös<P>Martti \"Mara\" Häyrinen MP5 SD6<BR>Marko \"Naktets\" Toivonen Steyr Aug SR @ m100<BR>Kalle Lappalainen Steyr Aug Military<BR>Marko Tynninen SPAS 12<BR>Jarkko Åhlström APS-2<BR>Mikko Toivonen MP5 A5<P>Timillä ei ole nimeä. Kaikki 14 vuotta, paria poikkeusta lukuun ottamatta. Päivää ei vielä tiedossa.<P><B>Lähettänyt: sexipexi</B><P>Meiksi on messissä.<P>Pekka \"sexipexi\" Suomalainen<BR>Riot<BR>Car15 ja paljon vemppuja..<BR><B>null</B><p>[ 27-04-2002: Message edited by: Rokker ]
se parhaiten nauraa, joka ryssälle kuoppaa kaivaa
Gage
Chairborne [KT-VA] Admin

Re: SniperHunt02 [vanhoja pelastettuja...]

ViestiKirjoittaja Ai-Entity » 21 Huhti 2002, 16:10

Hypitään sekaan. Ehtii tosin varmaan pelkästään pelaamaan, mutjuu;<P>Petri Honkanen<BR>Sigmatic<BR>USP Täktikal tai mahdollisesti jokin ompelukone<P>Piis aut
Ai-Entity

ViestiKirjoittaja Rokker » 21 Huhti 2002, 22:11

Jos kiinnostusta ja leiriytymishaluisia löytyy niin voisin järjestää yöpymistä varten Siippooseen (n. 14 km pelipaikalta) nurmikentän telttoja varten.<P>Samassa paikassa voitaisiin pitää Pre- ja AfterGamet (perjantai- ja lauantai-iltoina). Tosin perjantaina osa porukasta saattaa olla katsomassa Rectumia Nummelassa.<P>Ilmoitelkaa täällä halukkuudestanne kyseiseen järjestelyyn, niin laitan palloa pyörimään ja ilmoittelen asioiden kehityksestä sitten täällä.<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 22 Huhti 2002, 19:36

Hmm...samallahan voisi harkita taas elokuvateatteria Pre- ja AfterGameen =)<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 22 Huhti 2002, 19:52

Hmm...samallahan voisi harkita taas elokuvateatteria Pre- ja AfterGameen =)<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Ridge » 23 Huhti 2002, 17:48

Juu todellakin aftergamee...minen lähe pelaa jos ei oo aftergamee :D
Örr
Ridge
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 24 Huhti 2002, 11:09

Aikataulu:<P>Pe 10.5.2002 klo 19:00 Kokoontuminen Siippoossa PreGameen (telttojen pystytystä, mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja jne.)<P>La 11.5.2002 klo 12:00 Siirtyminen Siippoosta pelialueelle alkaa.<P>La 11.5.2002 klo 13:00 Pelaaminen alkaa.<P>La 11.5.2002 klo xx:xx AfterGame (mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja jne.)<P>Yritän saada selville mitä maksaisi tilataksilla tai kahdella siirtyminen Siippoosta pelialueelle. Ilmoitan hinnan täällä kun se on tiedossa.<P>Rokk Oon !<p>[ 27-04-2002: Message edited by: Rokker ]
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Mave » 24 Huhti 2002, 11:17

Ja siis meitsi sanois ton perjantai-illan K18 illaksi koska ajatuksena oli mennä sitä Rectumia kattelemaan @NLA.
-Mave "Tampons are like airsoft guns; they keep pussies from becoming a bloody mess"
Mave
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 24 Huhti 2002, 11:21

Joo, ideana sinänsä hyvä, mutta en voi jättää pitkänmatkalaisia yms. yksinään, joten joudun ikäväkyllä varmaankin skippaamaan Rectumin keikan (prkl).<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja <Jussi> » 25 Huhti 2002, 11:09

SAS tahtoo ilmoittautua alustavasti n. 7-8 hengellä.<BR>Tulemma ainakin pelaamaan. Pre ja after ?<BR>Yksi sniperi, Jones taisteluwookie APS-jotain 300%.
<Jussi>

ViestiKirjoittaja Ridge » 26 Huhti 2002, 14:03

Hmm... Kyllä sä rokker voit mennä katto sitä keikkaa...mä kyllä pidän paikat pystyssä :D <P>Muuten By the way saako Irma tulla peliin mukaan sekun varmaan haluis tulla<p>[ 26-04-2002: Message edited by: Ridge ]
Örr
Ridge
Chairborne

ViestiKirjoittaja Mave » 26 Huhti 2002, 14:29

Tottakai Irma saa tulla peliin mukaan :-)
-Mave "Tampons are like airsoft guns; they keep pussies from becoming a bloody mess"
Mave
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 26 Huhti 2002, 15:00

Juu, Irma mukaan vaan, mutta edelleen olisi toivottavaa että jokainen joka on peliin tulossa ilmoittautuisi täällä (tämä koskee kaikkia, myös KT-VA:ta)!<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja Irmeli » 26 Huhti 2002, 16:01

Mukana ollaan.. :D <BR>Ja aseena pitäisi olla tuolloin Kurz full tunella..
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Irmeli
Chairborne [KT-VA]

ViestiKirjoittaja Azathons » 27 Huhti 2002, 11:27

Jos selvitään perjantain valtaisasta yleisömassasta (?)ym. ilmaisesta viinasta/kruupiksista(?) nii eiköhän olla mukana, kai, ehkä . . .
Tee muille... ennen kuin he repivät sinun pernasi!
Azathons
Chairborne [KT-VA]

ViestiKirjoittaja <Jussi> » 27 Huhti 2002, 13:26

Katselin tuota peliaikataulua ekasta viestistä. Muutama tunti kuullostaa ainakin meikäläisen korvaan hieman köykäiseltä "pitkänmatkalaisille." :(<P>Olisikohan mahdollista toivoa lisää peliaikaa alku- tai loppupäästä? <BR>Esim aloitus vaikka klo 13.00?<P>Sasiztanissahan tuli osoitettua, että aikataulussa on melkein mahdollista pysyä, vaikka se olis tiukkakin ;)<P>Jussi<BR> :eek:
<Jussi>

ViestiKirjoittaja Rokker » 27 Huhti 2002, 19:36

Juu, tuo alkuperäinen aikataulu on tehty silmällä pitäen sitä ettei Pre- eikä AFterGameja järjestetä, joten tuo aikataulu kaikkineen meni uusiksi. Jo pelkästään taksikyyditys yms. Siippoosta pelialueelle aiheuttaa sen että Keinälä jäi aikatauluista kokonaan pois.<P>Eli kaikilla katseet takaisin tuonne sivun yläreunaan katsomaan mikä on meininki nyt!<P>Rokk Oon !<p>[ 27-04-2002: Message edited by: Rokker ]
Rokker
Chairborne

ViestiKirjoittaja <Harzi> » 28 Huhti 2002, 16:51

mukana ollaan...<P>Lauri /"Harzi/" Hartikainen<BR>Riot<BR>P90
<Harzi>

ViestiKirjoittaja <pera> » 28 Huhti 2002, 17:45

Olli "pera" Nieminen<BR>m16 V-match 16" m90, DE gbb<BR>US maastopuku, ja US tetsarit
<pera>

ViestiKirjoittaja <Hornetti> » 28 Huhti 2002, 17:47

Janne "hornetti" Karhunen<BR>mp5k A4 PDW M100
<Hornetti>

ViestiKirjoittaja Macross » 28 Huhti 2002, 18:25

Kaippa voisin tulla pelottelee porukkaa sinne ;)<P>Viimekerta oli hienoa!<P>Tom "Macross aka Chewbacca" Teittinen<P>APS-2SV killer studios 380%, beretta M9 (jos mahtuu ghillien sisään...)<P>-Mercenaries-
a.k.a. Chewbacca
Macross

ViestiKirjoittaja <Blade> » 29 Huhti 2002, 12:38

Joo-o oon näillä näkymin menossa mukana, elikkäs:<P>Jukka "Blade" Maakannas<BR>Nolife<BR>MC51 @ regu<BR>Kärpäsmaski v.2 [on vakaa aikomus saada tääkin katoamaan reissun aikana :)]
<Blade>

ViestiKirjoittaja <Ee-Rikki> » 30 Huhti 2002, 21:32

Tulossa on tälläinen pakkaus:<P>Pauli Holopainen<BR>Sigmatic<BR>MC-51 <P>LA Sinne ja Takas.
<Ee-Rikki>

ViestiKirjoittaja Ridge » 02 Touko 2002, 13:35

Jumankauta...ootte sit valinnu hyvän päivän...juu elikä mun mummolla on samana päivänä 80 vuotis päivät ja sillon mä sitten oon mäntsälässä....eli enpäs pääsekkään..sorry about that :mad:
Örr
Ridge
Chairborne

ViestiKirjoittaja Rokker » 02 Touko 2002, 21:04

No, ei toi mitään, mutta samana päivänä on ilmeisestikin lätkän finaali ja seuraavana äitienpäivä...no, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.<P>Rokk Oon !
Rokker
Chairborne

Seuraava

Paluu SniperHunt-pelit