Kirjoittaja Gage » 17 Huhti 2002, 13:41
<B>Lähettänyt: Rokker</B><P>Peli pelataan Nummelassa 11.5.2002.<P>Aikataulu:<P>Pe 10.5.2002 klo 19:00 Kokoontuminen Siippoossa PreGameen (telttojen pystytystä, mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja, vapaata keskustelua jne.)<P>La 11.5.2002 klo 12:00 Siirtyminen Siippoosta pelialueelle alkaa.<P>La 11.5.2002 klo 13:00 Pelaaminen alkaa. Pelaaminen kestää niin kauan kuin jaksetaan.<P>La 11.5.2002 klo xx:xx AfterGame (mahdollista metsä/bussimättöä, leffoja, vapaata keskustelua jne.)<P>Yritän saada selville mitä maksaisi tilataksilla tai kahdella siirtyminen Siippoosta pelialueelle. Ilmoitan hinnan täällä kun se on tiedossa. Lisäksi kaikki muut autot käytetään siirtymisessä hyväksi =)<P><BR>Peli tulee olemaan suurimmalta osalta kutsupeli. Suoraan kutsuttuja tiimejä ovat: MP, Riot, EGT, Nolife, SAS, Sigmatic, Mercenaries ja Kerho Ukkonen. Muut saavat sitten ruinata ja lahjoa pääsyä peliin allekirjoittaneelta =)<P>Pelin perusideanahan on metsästää tarkka-ampujia, joten peli toteutetaan vain siinä tapauksessa, että paikalle saadaan riittävä määrä snipereitä. Pelissä olisi tarkoitus olla vähintään 30 pelaajaa. Samalla pelataan myös aivan normaalia skirmiä ja muita paikanpäällä keksittäviä pelejä.<P>Pelissä ei ole ikärajaa ja se on maksuton kaikille.<P>Ilmoittakaa täällä tulemisestanne ja aseistuksestanne, niin saan sitä kautta seurattua tuleeko ideasta mitään. Ainahan voimme pitää viikonlopun mittaisen Pre- ja AfterGamen =)<P>Edit1: KT-VA järjestää majoitusta varten Siippooseen ruohokentän johon jokainen voi pystyttää telttansa. Tällä kertaa on EGT:n vuoro nukkua sisällä ladon ylisillä. Siippoossa järjestetään myöskin pelin Pre- ja AfterGame. Siippoosta järjestetään mahdollisuuksien mukaan taksikuljetus pelialueelle (jokainen maksaa kyytinsä itse). Osa KT-VA:laisista on perjantaina katsomassa Rectumia Nummelassa keikalla ja osa soittamassa siinä :)<P>ps. Rokker: Mikset kysynyt ikää niinkuin normaalisti :)<P>Ja kiirettä pitää, niin todennäköisesti saavun ja poistun lauantaina.<P><BR><B>Lähettänyt: kenny_</B><P>Näillä näkymin menossa mukana.<P>Lasse Petrell<BR>Nolife<BR>H&K? @ m150 (toivottavasti)<P><B>Lähettänyt: Johkar</B><P>Menossa mukana:<P>Tommi \"Johkar\" Jokinen<BR>Sigmatic<BR>AK-47s: mustilla \"puuosilla\" ja perusjousella(kuka niitä virejä tarttee?-)<P>Lauantaina paikalle ja pois.<P><B>Lähettänyt: Akkis</B><P>Eero Akkola / Akkis<BR>EGT<BR>CA M24 kaasuilla (175m/s)<P>Eli täällä olisi jo toinen sniipperi.<P><B>Lähettänyt: Gage</B><P>Marko \"Gage\" Tarkiainen<BR>KT-VA<BR>AK-47 @ M130<P>Paikalla LA (mut en tiedä mihin aikaan)<P>PE olen veivaamassa Rectumin keikalla kitaraa ja LA olen roudaamassa kamoja geinälään. nih!<P><B>Lähettänyt: Mara</B><P>Olisko kirkonkylästä Naktetsin porukoilla mitään asiaa tohon peliin?<P><B>Lähettänyt: Dukduk</B><P>Jep mä kyllä oon kans tulossa sillä varauksella että jos tuo \"poksahdus\" on lähellä niin sitten en tule.<P>Krisse \"Dukduk\" Kupari<BR>KT-VA<BR>APS2-SV @ liian vähän<BR>Luultavasti tuun LA ja lähden pelin jälkeen päk.<P><B>Lähettänyt: Rokker</B><P>Uijui, mehän voidaan mennä PreGamessa katsomaan Rectumia!<P>Naktetsin \'poppoo\' on terwetullut.<P>Rokk Oon !<P><B>Lähettänyt: Coodi</B><P>meiksi on menossa mukana taas<P>Ville \"Coodi\" Hiltunen<BR>Riot<BR>M24 @ 300%, kurz @ M90, G17 gbb<P>*köhköh* ja ikää on 18, vaikkei sitä tällä kertaa kysyttykään :D<P><B>Lähettänyt: Mara</B><P>Menossa myös<P>Martti \"Mara\" Häyrinen MP5 SD6<BR>Marko \"Naktets\" Toivonen Steyr Aug SR @ m100<BR>Kalle Lappalainen Steyr Aug Military<BR>Marko Tynninen SPAS 12<BR>Jarkko Åhlström APS-2<BR>Mikko Toivonen MP5 A5<P>Timillä ei ole nimeä. Kaikki 14 vuotta, paria poikkeusta lukuun ottamatta. Päivää ei vielä tiedossa.<P><B>Lähettänyt: sexipexi</B><P>Meiksi on messissä.<P>Pekka \"sexipexi\" Suomalainen<BR>Riot<BR>Car15 ja paljon vemppuja..<BR><B>null</B><p>[ 27-04-2002: Message edited by: Rokker ]
se parhaiten nauraa, joka ryssälle kuoppaa kaivaa